2021-04-04T20:04:27+03:00

רוצים לדעת איך לבחור ציוד יוגה, כל מה שאתם צריכים לדעת צעד אחרי צעד לבחירת ציוד יוגה לכל סוג של פעילות.

בכדי לבחור ציוד יוגה קודם כל אתם צריכים להתאים אותו לרמה שלכם, ציוד יוגה מתחיל במזרון יוגה מקצועי גם אם אתם רק בתחילת הדרך.

למרות שיש המון מזרוני יוגה זולים שבהחלט יכולים לעשות את העבודה, מזרון יוגה איכותי שלא יתפרק ויתפורר במהלך האימון הוא חשוב, אתם לא רוצים לאסוף את המזרון שלכם בחתיכות או לראות ממנו כל מיני פרורים שיוצאים אחרי מספר אימונים בודדים.

לכן, ככל שתשקיעו יותר במזרן היוגה הוא ישמש אתכם לתקופה יותר ארוכה ויספק לכם מענה לאורך זמן רב יותר.

בנוסף, ככל שאתם יותר מתקדמים באימוני היוגה שלכם, ככה אתם גם מזיעים יותר, שמזרון סופג את הזיעה הוא יוצר ריח לא נעים, המזרונים הפשוטים ליוגה אלו מזורנים שצוברים ריח לא נעים בכלל במיוחד אחרי כמה אימונים בודדים, תהיו בטוחים שאתם לא תרגישו נעים להתאמן על מזרן עם ריח כזה שספג מספר אימונים עם זיעה.

מיקום האימון

הדבר הראשון שצריך ללוות אתכם בכדי שתוכלו להבים איך לבחור ציוד יוגה, הוא קודם כל להבין האם מדובר על אימוני יוגה ביתיים, או אימונים בסטודיו.

בדרך כלל בסטודיו מדובר על רצפת גומי או רצפת פרקט נוחה יותר לאימונים, בבית הרצפה ברוב המקרים של בתים בישראל היא רצפת קרמיקה, מה שאומר שאתם צריכים מזרון יוגה יותר עבה בכדי ליצור לכם שכבה בריאה יותר לאימונים.

יחד עם זאת, האורך של המזרון צריך להיות בהתאם לגובה שלכם ולתרגילים אותם אתם הולכים לבצע, גם אם אתם לא גבוהים במיוחד, עדיין עדיף לבחור מזרון יוגה ארוך.

נוחות נשיאה

מזון יוגה הוא משהו שאתם לוקחים איתכם, או לאימונים בסטודיו או שאתם יוצאים להתאמן בשטח מחוץ לבית ולעשות אימון יוגה בפארק.

לכן, אתם צריכים שמזרון היוגה גם אם הוא עבה בעובי 6 מ"מ, עדיין הוא קל משקל, גמיש ונוח לנשיאה ויוכל להיכנס לתיק יעודי לנשיאת המזרון.

צבעים מגניבים

נכון, לא רק הנוחות והשימוש גם צבע מגניב הוא משהו שאפשר לקחת בחשבון, אפשר למצוא מזרונים בסגנון עיצוב של הסוואה אמריקאית, צבעים מיוחדים כמו סגול, שחור וקצת שונים מכל המזרונים הכחולים שאנחנו מכירים מכל סטודיו פילאטיס ויוגה.

החומר ממנו עשוי המזרון

מזרוני יוגה עשויים ממגוון גדול של חומרים, הסיבה העיקרית לכך היא הביקוש הגדול שיש למוצר זה. זה מה שהוביל המון חברות ומפעלים לייצר מזרני יוגה באיכות ירודה ובמחיר נמוך, הכל במטרה למכור כמה שיותר מזרונים יוגה. הרבה אנשים שרכשו את המזרונים הלא איכותיים האלו לבסוף הגיעו להבנה שמזרון מקצועי גם משפר את היכולות שלהם ומעניק להם את התמיכה להם זקוקים לבצע תרגילים מורכבים.